1 Ağustos 2015 Cumartesi

Kimya Kaynak Tavsiyesi



Palme Lys Konu Anlatımlı
Kimya dersinde başarılı bir kitap. Konu anlatımı çok iyi. Ne gereksiz detaylar var ne de eksik bir şey. Konu anlatımından sonra bir çözümlü test ve sonda ikişer normal test şeklinde gitmiş. Ayrıca konu analtımının yanında çözümlü sorular da var anlatımı pekiştirmek için. Ben çok beğenmiştim sizlere de kesinlikle tavsiye ederim.



Palme Ygs-Lys Soru Bankası
Öncelikle bir soru bankası olarak içinde çokça soru var, ösymye yakın soruları, güzel. Fakat bu kitabı diğerlerinden ayıran sayfanın sağında veya solunda kısaca konuyu anlatmış olması. Bu konu anlatımı gerçekten o kadar başarılı olmuş ki konu anlatımlı kitap almayıp sadece oradan çalışan arkadaşlarım oldu. Ben de tekrarlarımı buradan yaptım. Özetle iyidir mutlaka alın çözersiniz.



Palme Organik Kimya Soru Bankası
Soru bankasındaki kalitesini aynen devam ettirmiş. Organik hakkında birsürü test birsürü soru. Hepsi de kaliteli sorular. Ayrıca sayfa kenarlarında konu anlatımı da var ve oldukça başarılı yine. Bu kitabı bitiren arkadaşlar organik kimya konusunu daha da dert etmez bence.



Güvender Ygs Konu Anlatımlı
Güvender, ygs alanında gördüğüm en başarılı kitap. Ygs kimyada üstüne yoktur. Şahsen kendim aldım ve her gün bir konusunu bitirdim. Sonuç olarak korkulu rüyam kimyadan fulle yakın netler almaya başladım. Tüm arkadaşlarıma da tavsiye ettim alanlar memnun. Siz de kullanın pişman olmazsınız.


Not: Kitap çok iyi ama birkaç yanlış sorusu var bunları sizin için çıkardım. Yukarıdaki soruları çözmeden geçin bence. (Sağdakiler soldaki soruların doğru cevapları)





Güvender Lys Konu Anlatımlı
Güvenderin ygs kitabının aksine bu kitap çok ayrıntılı ve detay olmuş. Bir konuyu bitirebilmek bu yüzden oldukça fazla zaman alıyor. Palme aldıktan sonra nihayet rahat ettim. Kullanmamanız tavsiye olunur.



Simetri Ygs-Lys
Konu çalışmak için biraz yetersiz gibi. Fakat tekrar için kullanılabilir. Olmasa da olur yani size kalmış.



Karekök (sınıf sınıf)
Üniversite sınavına daha çok varsa sınıf sınıf alıp kullanabileceğiniz güzel bir kaynak. Konuyu sorular üstünden anlatmış başarılı bir kitap ama biraz zor. Daha kolay bir kaynaktan başlamakta fayda var.



Güvender (sınıf sınıf)
Biraz ayrıntılı bir kitap ama konuyu tamamen öğrenmek istiyorsanız birebir. Ara sınıflarda derslerinize yardımcı olması için kullanabilirsiniz. Ama ygs lys için çok zaman yer.



Esen Konu Anlatımlı 12. Sınıf
Organik kimya için kullanılabilir güzel bir kaynak. Organiği iyi anlatmış gerisi için pek kullanmadım. Alınabilir tavsiye ederim.