8 Eylül 2015 Salı

Dünyanın En Akıllı İnsanı Olun




Erdal Demirkıran'ın muhteşem eseri.
Sizi hiçbir şey yapamayacağınız şekilde inandırmışlar. Oysaki inanarak her şey mümkün. İnsanların zorlamalarından sıyrılarak kendi gerçeğinizi, kendi hayallerinizi yaşayın. Ben Dünyananın En Akıllı İnsanıyım'da inanarak nasıl başarabileceğinizi öğreniyorsunuz. Kitap bölümlere ayrılmış ve her bölümde başarmak için bir adım daha ilerliyorsunuz. Konuyu pekiştirmek için anlatılan hikayeler de oldukça etkileyici. Mesela karınca titonun bir hikayesi vardı onu çok sevmiştim, yıllar geçti hala hatırlarım. Tavuklar arasında büyüyen kartalın uçamaması da hala unutamadıklarımdan. Bunlar gibi birçok hikaye konuyu çok iyi pekiştirmiş. Bunların dışında yazar kendi yaşadıklarından gerek parasız gerek aç kalarak kazandığı başarılardan yola çıkarak  kitabı yazması da önemli bir detay. Bu kitabın diğer kişisel gelişim kitaplarından en önemli farkı ise size uygulayabileceğiniz ve başarınızı arttıracak, beyninizi daha çok çalıştıracak egzersizler sunması. Her ünitenin sonunda bu tarz egzersizler mevcut. Ters el kullanma, aynaya bakarak yazma tarzı beyin kapasitesini arttıran egzersizler gerçekten çok faydalı oluyor.


Benim bu kitapla uzun bir geçmişim oldu. Yaklaşık 6-7 senedir bende ve en az 3 kez okumuşumdur. Sınıf arkadaşlarımın çoğuna da tavsiye ettim size de tavsiye etmek istedim. Çünkü bu kitabın gerçekten hayat değiştiren ve inanılmaz bir çalışma/başarma isteği kazandırdığını düşünüyorum. Dilerim siz de kitabı okur ve Dünyanın En Akıllı İnsanlarından olursunuz. Başarılar dilerim.