8 Eylül 2015 Salı

Dünyanın En Akıllı İnsanı Olun




Erdal Demirkıran'ın muhteşem eseri.
Sizi hiçbir şey yapamayacağınız şekilde inandırmışlar. Oysa ki inanırsanız her şey mümkün. İnsanların baskılarından sıyrılarak kendi gerçeğinizi, kendi hayallerinizi yaşayın. Ben Dünyanın En Akıllı İnsanıyım'da inanarak nasıl başarabileceğinizi öğreniyorsunuz. Kitap bölümlere ayrılmış ve her bölümde başarmak için bir adım daha ilerliyorsunuz. Konuyu pekiştirmek için anlatılan hikayeler de oldukça etkileyici. Bunların dışında yazar kendi yaşadıklarından zor durumdayken kazandığı başarılardan yola çıkarak  kitabı yazması da önemli bir detay. Bu kitabın diğer kişisel gelişim kitaplarından en önemli farkı ise size uygulayabileceğiniz ve başarınızı arttıracak, beyninizi daha çok çalıştıracak egzersizler sunması. Her bölümün sonunda bu şekilde faydalı egzersizler mevcut.


Bu kitabı birkaç sefer tekrar tekrar okumuşumdur. Arkadaşlarımın çoğuna da tavsiye ettim, size de tavsiye etmek istedim. Bu kitabın gerçekten hayat değiştirebileceğini ve inanılmaz bir başarma isteği kazandırabileceğini düşünüyorum. Dilerim siz de kitabı okur ve Dünyanın En Akıllı İnsanlarından olursunuz. Başarılar dilerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder